Definicje:
SKLEPonline Przystań Tu. platforma zamawiania dań online – to system do zamawiania potraw przez Internet (zwany dalej skleponline);
klient – każdy kto dokonuje zakupu przez ww. platformę;
produkt – potrawy i napoje, które można zamówić poprzez ww. platformę;
konto – zbiór informacji o kliencie, który zarejestrował się ww. platformie
rejestracja – procedura tworzenia konta klienta ww. platformie;
właściciel – ACHMIELEWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA ul. Księcia Witolda 2, 50-202 Wrocław, NIP: 898-22-41-748;
email – poczta elektroniczna klienta;
login – identyfikator klienta składający się ciągu unikatowych znaków podanych podczas rejestracji;
hasło – zabezpieczenie (tajny parametr) składający się z min. 7 znaków podanych podczas rejestracji.
§ 1 Rejestracja
- Rejestracja w sklepieonline jest dowolna i bezpłatna – do składania zamówień potraw przez Internet, rejestracja nie jest wymagana.
- Stworzenie konta w sklepieonline ułatwia klientom zamawianie potraw poprzez automatyzację wprowadzanych danych
- Podczas rejestracji klient wypełnia formularz, który zawiera: imię i nazwisko, adres dostawy lub zamieszkania, adres poczty elektronicznej (email), numer telefonu, login i hasło.
- Klient po dokonaniu rejestracji oświadcza – że wszelkie podane przez niego dane są prawdziwe i aktualne oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za prawidłowość tych danych.
- Po prawidłowym przebiegu procesu rejestracji – klient otrzymuje dostęp do sklepuonline za pomocą loginu i hasła.
- Klientowi nie wolno udostępniać swojego konta w sklepieonline osobom trzecim do tego nieupoważnionym oraz powinien zachować w tajemnicy login i hasło.
- Konto każdego klienta nie może być przedmiotem obrotu, a w szczególności zastawu czy zbycia etc.
- Właściciel ma prawo zweryfikować poprawność danych podanych podczas rejestracji lub w trakcie zamówienia potraw bez rejestracji.
- Właściciel zastrzega sobie prawo czasowego zablokowania konta, dostępu do niego w sytuacji stwierdzenia, że bezpieczeństwo konta jest zagrożone lub zostało wykorzystane przez osoby trzecie do tego nieupoważnione.
§ 2 Realizacja zamówienia
- Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
- Użytkownikami mogą być również osoby, które ukończyły 13 lat, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zobowiązania zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
- Zakupu produktu może zostać dokonane przez klienta zarejestrowanego lub też nie.
- W celu złożenia zamówienia przez klienta niezarejestrowanego z dostawą konieczne jest podanie: adresu dostawy, miejscowości, telefonu kontaktowego.
- Proces złożenia zamówienia składa się z wyboru produktu lub produktów, podania ww. danych.
- Wysyłając zamówienie klient oświadcza – że zapoznał się z regulaminem dot. SKLEPonline Przystań Tu. platformy zamawiania dań online.
- Po dokonaniu zamówienia przez skleponline – klient otrzymuje na podany email potwierdzenie o złożeniu zamówienia oraz informacje o zmianach statusów dotyczących tego zamówienia.
- Klient może dokonać zapłaty za dany produkt przelewem elektronicznym poprzez Przelewy24.pl.
- W momencie dostawy produktu – klient otrzyma paragon fiskalny (w sytuacji faktury VAT/rachunku, klient zobligowany jest do poinformowania właściciela podczas rejestracji/zamówienia oraz podania pełnych danych koniecznych do wystawienia dokumentu).
§ 3 Uprawnienia właściciela
- Właściciel zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia ze względu na błędne lub nieprawidłowo wypełnienie formularza lub naruszenie niniejszego regulaminu.
- Właściciel zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia z istotnych dla siebie powodów, o których poinformuje za pomocą poczty elektronicznej (email) lub telefonicznie.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych klienta.
- Właściciel upoważniony jest do zawieszenia konta klienta, w sytuacji gdy naruszane są postanowienia niniejszego regulaminu lub w inny sposób są prowadzone działania szkodliwe.
- W sytuacji zablokowania konta z ww. powodów – klient nie może zarejestrować się bez uprzedniej zgody właściciela.
- Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy ponownej rejestracji zawieszonego konta klienta.
§ 4 Reklamacje
- Każdemu klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej na adres email podany na stronie internetowej właściciela.
- Każda reklamacja powinna zawierać każdorazowo dane klienta jak: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej (email), telefon kontaktowy oraz login (opcjonalnie dla klientów już zarejestrowanych w skleponline).
- Właściciel zastrzega sobie prawo do rozpoznania reklamacji do 14 dni od prawidłowego zgłoszenia reklamacyjnego (jeżeli podane dane są niekompletne lub nieprawidłowe – czas rozpatrzenia reklamacji ulega przedłużeniu do momentu uzupełnienia wymaganych danych przez klienta składającego reklamację).
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres poczty elektronicznej (email) podanego podczas zgłoszenia reklamacyjnego.
§5 Prawo odstąpienia od umowy
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
§ 6 Kwestie techniczne
- Właściciel dokłada wszelkich starań aby skleponline – działał prawidłowo bez jakichkolwiek zakłóceń. W sytuacji wystąpienia awarii, dołoży wszelkich starań – aby ograniczyć brak możliwości składań zamówień online.
- Za awarię uznaje się stan, w którym klienci utracili możliwość złożenia zamówienia online lub nie mają możliwości zalogowania się do uprzednio utworzonego swojego konta.
§ 7 Zmiany w regulaminie
- Właściciel w każdej chwili może dokonać zmiany regulaminu – wprowadzając nową usługę. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez właściciela, który nie może być krótszy – niż 14 dni od momentu udostępnienia klientom zmienionego regulaminu.
- Klient w sytuacji dokonywania zamówienia przy pierwszym logowaniu lub złożenia zamówienia po wejściu w życie zmienionego regulaminu – zostanie poinformowany o takiej zmianie i jej akceptacji.
§ 8 Dane osobowe
- Właściciel przykłada szczególna wagę do danych osobowych swoich klientów. Wszelkie dane są zabezpieczone i nie są udostępnianie osobom postronnym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
- Podanie danych podczas rejestracji/zamówienia jest dobrowolne oraz konieczne do złożenia zamówienia.
- Dane podane podczas rejestracji/zamówienia są wykorzystywane do celów: realizacji zamówienia, kontaktowych z klientami, księgowych, marketingowych oraz innych czynności związanych z działalnością właściciela.
- Każdy zarejestrowany klient ma prawo wglądu do swoich danych, modyfikacji ich oraz usunięcia.
- Właściciel w ramach prowadzonych akcji promocyjno-marketingowych i konkursów wykorzystuje dane klientów do przesłania stosownych informacji – jednakże można zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.
- Dane klientów mogą być udostępnianie podmiotom upoważnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa polskiego.
§ 9 Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory pomiędzy klientem a właścicielem mogą być rozwiązywane w drodze mediacji lub poddane pod rozstrzygnięcie sądu właściwego ze względu na miejsce siedziby właściciela.
- Każdy może zapoznać się z regulaminem, który udostępniony jest na stronie internetowej właściciela.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. nr. 144, poz. 1204 z zm.); ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 r. nr. 141, poz. 1176 z zm.)
- Zgodnie z art. 38 prawa konsumenta (Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość) – klient nie może zrezygnować z dokonanego zakupu ze względu na krótki termin przydatności.