Loading

Regulamin sklepu

Regulamin SKLEPuonline Przystań Tu.

Definicje:

SKLEPonline Przystań Tu. platforma zamawiania dań online – to system do zamawiania potraw przez Internet (zwany dalej skleponline);

klient – każdy kto dokonuje zakupu przez ww. platformę;

produkt – potrawy i napoje, które można zamówić poprzez ww. platformę;

konto – zbiór informacji o kliencie, który zarejestrował się ww. platformie

rejestracja – procedura tworzenia konta klienta ww. platformie;

właściciel – ACHMIELEWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA  ul. Księcia Witolda 2, 50-202 Wrocław, NIP: 898-22-41-748;

email – poczta elektroniczna klienta;

login – identyfikator klienta składający się ciągu unikatowych znaków podanych podczas rejestracji;

hasło – zabezpieczenie (tajny parametr) składający się z min. 7 znaków podanych podczas rejestracji.

§ 1 Rejestracja

  1. Rejestracja w sklepieonline jest dowolna i bezpłatna – do składania zamówień potraw przez Internet, rejestracja nie jest wymagana.
  2. Stworzenie konta w sklepieonline ułatwia klientom zamawianie potraw poprzez automatyzację wprowadzanych danych
  3. Podczas rejestracji klient wypełnia formularz, który zawiera: imię i nazwisko, adres dostawy lub zamieszkania, adres poczty elektronicznej (email), numer telefonu, login i hasło.
  4. Klient po dokonaniu rejestracji oświadcza – że wszelkie podane przez niego dane są prawdziwe i aktualne oraz ponosi wszelką odpowiedzialność za prawidłowość tych danych.
  5. Po prawidłowym przebiegu procesu rejestracji – klient otrzymuje dostęp do sklepuonline za pomocą loginu i hasła.
  6. Klientowi nie wolno udostępniać swojego konta w sklepieonline osobom trzecim do tego nieupoważnionym oraz powinien zachować w tajemnicy login i hasło.
  7. Konto każdego klienta nie może być przedmiotem obrotu, a w szczególności zastawu czy zbycia etc.
  8. Właściciel ma prawo zweryfikować poprawność danych podanych podczas rejestracji lub w trakcie zamówienia potraw bez rejestracji.
  9. Właściciel zastrzega sobie prawo czasowego zablokowania konta, dostępu do niego w sytuacji stwierdzenia, że bezpieczeństwo konta jest zagrożone lub zostało wykorzystane przez osoby trzecie do tego nieupoważnione.


§ 2 Realizacja zamówienia

  1. Klientem może być osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Użytkownikami mogą być również osoby, które ukończyły 13 lat, ale nie ukończyły 18 lat w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zobowiązania zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  3. Zakupu produktu może zostać dokonane przez klienta zarejestrowanego lub też nie.
  4. W celu złożenia zamówienia przez klienta niezarejestrowanego z dostawą konieczne jest podanie: adresu dostawy, miejscowości, telefonu kontaktowego.
  5. Proces złożenia zamówienia składa się z wyboru produktu lub produktów, podania ww. danych.
  6. Wysyłając zamówienie klient oświadcza – że zapoznał się z regulaminem dot. SKLEPonline Przystań Tu. platformy zamawiania dań online.
  7. Po dokonaniu zamówienia przez skleponline – klient otrzymuje na podany email potwierdzenie o złożeniu zamówienia oraz informacje o zmianach statusów dotyczących tego zamówienia.
  8. Klient może dokonać zapłaty za dany produkt przelewem elektronicznym poprzez Przelewy24.pl.
  9. W momencie dostawy produktu – klient otrzyma paragon fiskalny (w sytuacji faktury VAT/rachunku, klient zobligowany jest do poinformowania właściciela podczas rejestracji/zamówienia oraz podania pełnych danych koniecznych do wystawienia dokumentu).


§ 3 Uprawnienia właściciela

  1. Właściciel zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia ze względu na błędne lub nieprawidłowo wypełnienie formularza lub naruszenie niniejszego regulaminu.
  2. Właściciel zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia z istotnych dla siebie powodów, o których poinformuje za pomocą poczty elektronicznej (email) lub telefonicznie.
  3. Właściciel zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych klienta.
  4. Właściciel upoważniony jest do zawieszenia konta klienta, w sytuacji gdy naruszane są postanowienia niniejszego regulaminu lub w inny sposób są prowadzone działania szkodliwe.
  5. W sytuacji zablokowania konta z ww. powodów – klient nie może zarejestrować się bez uprzedniej zgody właściciela.
  6. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy ponownej rejestracji zawieszonego konta klienta.


§ 4 Reklamacje

  1. Każdemu klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w formie pisemnej na adres email podany na stronie internetowej właściciela.
  2. Każda reklamacja powinna zawierać każdorazowo dane klienta jak: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej (email), telefon kontaktowy oraz login (opcjonalnie dla klientów już zarejestrowanych w skleponline).
  3. Właściciel zastrzega sobie prawo do rozpoznania reklamacji do 14 dni od prawidłowego zgłoszenia reklamacyjnego (jeżeli podane dane są niekompletne lub nieprawidłowe – czas rozpatrzenia reklamacji ulega przedłużeniu do momentu uzupełnienia wymaganych danych przez klienta składającego reklamację).
  4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres poczty elektronicznej (email) podanego podczas zgłoszenia reklamacyjnego.

 

§5 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

 

§ 6 Kwestie techniczne

  1. Właściciel dokłada wszelkich starań aby skleponline – działał prawidłowo bez jakichkolwiek zakłóceń. W sytuacji wystąpienia awarii, dołoży wszelkich starań – aby ograniczyć brak możliwości składań zamówień online.
  2. Za awarię uznaje się stan, w którym klienci utracili możliwość złożenia zamówienia online lub nie mają możliwości zalogowania się do uprzednio utworzonego swojego konta.


§ 7 Zmiany w regulaminie

  1. Właściciel w każdej chwili może dokonać zmiany regulaminu – wprowadzając nową usługę. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez właściciela, który nie może być krótszy – niż 14 dni od momentu udostępnienia klientom zmienionego regulaminu.
  2. Klient w sytuacji dokonywania zamówienia przy pierwszym logowaniu lub złożenia zamówienia po wejściu w życie zmienionego regulaminu – zostanie poinformowany o takiej zmianie i jej akceptacji.


§ 8 Dane osobowe

  1. Właściciel przykłada szczególna wagę do danych osobowych swoich klientów. Wszelkie dane są zabezpieczone i nie są udostępnianie osobom postronnym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
  2. Podanie danych podczas rejestracji/zamówienia jest dobrowolne oraz konieczne do złożenia zamówienia.
  3. Dane podane podczas rejestracji/zamówienia są wykorzystywane do celów: realizacji zamówienia, kontaktowych z klientami, księgowych, marketingowych oraz innych czynności związanych z działalnością właściciela.
  4. Każdy zarejestrowany klient ma prawo wglądu do swoich danych, modyfikacji ich oraz usunięcia.
  5. Właściciel w ramach prowadzonych akcji promocyjno-marketingowych i konkursów wykorzystuje dane klientów do przesłania stosownych informacji – jednakże można zrezygnować z otrzymywania tego typu informacji.
  6. Dane klientów mogą być udostępnianie podmiotom upoważnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa polskiego.


§ 9 Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie spory pomiędzy klientem a właścicielem mogą być rozwiązywane w drodze mediacji lub poddane pod rozstrzygnięcie sądu właściwego ze względu na miejsce siedziby właściciela.
  2. Każdy może zapoznać się z regulaminem, który udostępniony jest na stronie internetowej właściciela.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego w szczególności przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. nr. 144, poz. 1204 z zm.); ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. 2002 r. nr. 141, poz. 1176 z zm.)
  4. Zgodnie z art. 38 prawa konsumenta (Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość) – klient nie może zrezygnować z dokonanego zakupu ze względu na krótki termin przydatności.